Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборахМета і зміст літньої педагогічної практики в літніх оздоровчих таборах Ш курс, VI семестр Мета практики – набуття студентами досвіду самостійної організації життя та діяльності дитячого колективу, оволодіння методикою виховної роботи з школярами в умовах літніх канікул. Зміст практики: 1. Організація прийому дітей, ознайомлення зі складом загону, перевірка готовності до перебування в оздоровчому таборі, бесіди з батьками. 2. Ознайомлення з правами та обов'язками вожатих, правилами техніки безпеки та поводження на території табору, в лісі, на воді, в транспорті тощо. З. Визначення мети та завдань виховної роботи з дітьми в умовах оздоровчого табору; планування роботи загону на табірну зміну і на кожен день з урахуванням інтересів, вікових та індивідуальних особливостей дітей. 4. Організація різноманітної діяльності за визначенними виховання (згідно плану роботи загону, табору на зміну): 5. Створення тимчасового дитячого колективу, поєднання колективної, групової та індивідуальної роботи з дітьми; встановлення педагогічно доцільних стосунків з дітьми в умовах оздоровчого табору. 6. Оформлення документації: 1) план-мережа загону; 2) плани - путівки дня; 3) сценарії двох виховних заходів; 4) педагогічний щоденник; 5) психолого-педагогічна характеристика дитячого колективу. 6) педагогічне осмислення та аналіз досвіду своєї педагогічної діяльності; 7) оформлення звіту про педагогічну практику. Звітна докментація
Орієнтовний план розподілу навантаження студента
Рекомендації студентам-практикантам
Психолого-педагогічна характеристика загону
Закон України про оздоровлення дітей
Положення про літній пришкільний табір
Добрі поради досвідченого вожатого
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|