Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Дошкільна лінгводидактика Вивчення навчальної дисципліни передбачає ознайомлення з понятійним апаратом дошкільної лінгводидактики, специфікою закономірностей і принципів формування мовленнєвої культури у період дошкільного дитинства, провідними формами і методами розвитку зв’язного мовлення у дітей в осередку дошкільного навчального закладу, особливостями мовленнєвої діяльності дошкільників, загальними основами дошкільної лінгводидактики, способами взаємодії сімей вихованців та ДНЗ, наступності й співробітництву дошкільної і початкової ланок освіти. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - методологічні основи теорії та методики розвитку рідної мови; - становлення методики розвитку рідної мови як науки; - закономірності та принципи розвитку мовлення дітей; - завдання, зміст, форми, засоби розвитку мовлення дітей; - методи діагностування рівня засвоєння дітьми рідної мови, сформованості мовленнєвого спілкування; - методи і прийоми розвитку мовлення дітей; - основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього віку; - шляхи залучення передового педагогічного досвіду в царині дошкільної лінгводидактики. - ігрові методики мовленнєвої освіти дошкільників; - передумови педагогічного керівництва дидактичними іграми; - форми співпраці дошкільного закладу з сім’ями вихованців з питань зв’язного мовлення; вміти: - діагностувати рівні засвоєння дітьми рідної мови, сформованості мовленнєвого спілкування; - орогнозувати навчально-виховні процеси і планувати різні види роботи з розвитку мовлення і навчання дітей мови; - створювати сприятливу комунікативну атмосферу; - оптимальний рівень мовленнєвого середовища для дітей різних вікових груп; - виховувати у дітей шанобливе ставлення до рідної мови, культуру мовленнєвого спілкування; - здійснювати професійне мовленнєве спілкування з дітьми на засадах гуманізації і демократизації виховної взаємодії, а також здійснювати особистісно-орієнтований підхід; - визначати специфіку виховних завдань у роботі з дітьми дошкільного віку; - адаптувати здобутки дошкільної педагогіки для практичного застосування в ДНЗ. Програма навчальної дисципліни Програмові вимоги х навчальної дисципліни Рекомендована література |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|