Четвер, 16.05.2024, 07:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт кандидата педагогічних наук, доктора філософії, доцента Лаппо Віолетти Валеріївни
викладача кафедри педагогіки і психології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дошкільна лінгводидактика



   Вивчення навчальної дисципліни передбачає ознайомлення з понятійним апаратом дошкільної лінгводидактики, специфікою закономірностей і принципів формування мовленнєвої культури у період дошкільного дитинства, провідними формами і методами розвитку зв’язного мовлення у дітей в осередку дошкільного навчального закладу, особливостями мовленнєвої діяльності дошкільників, загальними основами дошкільної лінгводидактики, способами взаємодії сімей вихованців та ДНЗ, наступності й співробітництву дошкільної і початкової ланок освіти.   


Завдання навчальної дисципліни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:
-  методологічні основи теорії та методики розвитку рідної мови;
становлення методики розвитку рідної мови як науки;
закономірності та принципи розвитку мовлення дітей;
- завдання, зміст, форми, засоби розвитку мовлення дітей;
-   методи діагностування рівня засвоєння дітьми рідної мови, сформованості мовленнєвого спілкування;
- методи і прийоми розвитку мовлення дітей;
- основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього віку;
- шляхи залучення передового педагогічного досвіду в царині дошкільної лінгводидактики.
- ігрові методики мовленнєвої освіти дошкільників; 
- передумови педагогічного керівництва дидактичними іграми;
- форми співпраці дошкільного закладу з сім’ями вихованців з питань зв’язного мовлення;

вміти:
- діагностувати рівні засвоєння дітьми рідної мови, сформованості мовленнєвого спілкування;
-  орогнозувати навчально-виховні процеси і планувати різні види роботи з розвитку мовлення і навчання дітей мови;
створювати сприятливу комунікативну атмосферу;
- оптимальний рівень мовленнєвого середовища для дітей різних вікових груп;
- виховувати у дітей шанобливе ставлення до рідної мови, культуру мовленнєвого спілкування;
- здійснювати професійне мовленнєве спілкування з дітьми на засадах гуманізації і демократизації виховної взаємодії, а    
  також здійснювати особистісно-орієнтований підхід;
- визначати специфіку виховних завдань у роботі з дітьми дошкільного віку;
- адаптувати здобутки дошкільної педагогіки для практичного застосування в ДНЗ.

Програма навчальної дисципліни

Програмові вимоги х навчальної дисципліни

Рекомендована література

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту