Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вступ до спеціальності: дошкільна освітаКурс «Вступ до спеціальності» допоможе студентам спеціальності «Початкова освіта. Дошкільна освіта» на початку обраного ними професійного шляху здобути знання щодо специфіки освітнього процесу у вищій школі, вміти раціонально організовувати свою навчальну та науково-дослідну діяльність, планувати процес самоосвіти, задля подальшого професійного зростання. Провідною метою курсу є ознайомлення студентів зі значенням та особливостями обраного фаху, розвиток професійних інтересів, формування правильного розуміння спеціальності й усвідомлення перспектив її подальшого вдосконалення. Завдання навчальної дисципліни. У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - провідні засади функціонування системи вищої освіти в
Україні відповідно до вимог Болонського процесу; - основні форми організації навчального процесу у ВНЗ; - різновиди самостійної навчальної та науково-дослідної
роботи студентів; - значення педагогічної професії в сучасному суспільстві; - соціально-культурні вимоги до особистості вихователя; - визначальні складові професійної майстерності фахівця
дошкільної галузі; - форми і методи професійного вдосконалення фахівця
дошкільної галузі; - провідні завдання сучасної дошкільної освіти; - передумови організації навчально-виховного процесу в ДНЗ; - особливості виховання дітей дошкільного віку в умовах
вітчизняної і закордонної
освітніх систем; - різновиди нормативної документації щодо забезпечення
дошкільної освіти; - змістове наповнення державної базової програми «Я у Світі», альтернативних і авторських освітніх програм. вміти: - фахово послуговуватись професійною педагогічною
термінологією; - виявляти та досліджувати актуальні проблеми дошкільної
галузі; - організовувати самостійну навчальну та дослідницьку
діяльність; - аналізувати навчальну літературу; - робити висновки та узагальнення на підставі вивчених
літературних джерел; - здійснювати правильне оформлення результатів своєї навчальної й дослідницької діяльності; - опрацьовувати законодавчу базу й дотримуватись нормативно-правових актів; - формувати особистісні якості властиві сучасному педагогу; - розвивати необхідні професійні навички; - удосконалювати особисте педагогічне мислення; - фахово визначати провідні засади системи дошкільної
освіти; - виявляти спільне й відмінне в організації дошкільної освіти в Україні і закордоном; - послуговуватись освітніми програмами задля планування навально-виховної роботи в умовах ДНЗ; - виявляти та досліджувати актуальні проблеми сучасної
дошкільної освіти. Програма навчальної дисципліни Тематика семінарських занять Програмові вимоги х навчальної дисципліни Рекомендована література |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|