Четвер, 16.05.2024, 07:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт кандидата педагогічних наук, доктора філософії, доцента Лаппо Віолетти Валеріївни
викладача кафедри педагогіки і психології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вступ до спеціальності: дошкільна освіта


 Курс «Вступ до спеціальності» допоможе студентам спеціальності «Початкова освіта. Дошкільна освіта» на початку обраного ними професійного шляху здобути знання щодо специфіки освітнього процесу у вищій школі,  вміти раціонально організовувати свою навчальну та науково-дослідну діяльність, планувати процес самоосвіти, задля подальшого професійного зростання. Провідною метою курсу є ознайомлення студентів зі значенням та особливостями обраного фаху, розвиток професійних інтересів, формування правильного розуміння спеціальності й усвідомлення перспектив її подальшого вдосконалення.

Завдання навчальної дисципліни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  -  провідні засади функціонування системи вищої освіти в Україні відповідно до вимог Болонського процесу;

основні форми організації навчального процесу у ВНЗ;

різновиди самостійної навчальної та науково-дослідної роботи студентів;

значення педагогічної професії в сучасному суспільстві;

соціально-культурні вимоги до особистості вихователя;

визначальні складові професійної майстерності фахівця дошкільної галузі;

форми і методи професійного вдосконалення фахівця дошкільної галузі;

провідні завдання сучасної дошкільної освіти;

передумови організації навчально-виховного процесу в ДНЗ;

  - особливості виховання дітей дошкільного віку в умовах вітчизняної і закордонної освітніх систем;

різновиди нормативної документації щодо забезпечення дошкільної освіти;

змістове наповнення державної базової програми «Я у Світі», альтернативних і авторських освітніх програм.   

вміти:

фахово послуговуватись професійною педагогічною термінологією;

виявляти та досліджувати актуальні проблеми дошкільної галузі;

організовувати самостійну навчальну та дослідницьку діяльність;

аналізувати навчальну літературу;

робити висновки та узагальнення на підставі вивчених літературних джерел;

здійснювати правильне оформлення результатів своєї навчальної й дослідницької діяльності;

опрацьовувати законодавчу базу й дотримуватись нормативно-правових актів;

формувати особистісні якості властиві сучасному педагогу;

розвивати необхідні професійні навички;

удосконалювати особисте педагогічне мислення;

фахово визначати провідні засади системи дошкільної освіти;

виявляти спільне й відмінне в організації дошкільної освіти в Україні і закордоном;

послуговуватись освітніми програмами задля планування навально-виховної роботи в умовах ДНЗ;

виявляти та досліджувати актуальні проблеми сучасної дошкільної освіти.


Програма навчальної дисципліни

Тематика семінарських занять 

Програмові вимоги х навчальної дисципліни

Рекомендована література


Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту