Четвер, 16.05.2024, 09:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт кандидата педагогічних наук, доктора філософії, доцента Лаппо Віолетти Валеріївни
викладача кафедри педагогіки і психології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методика виховної роботи в ЛОТ

     З-поміж різноманітних форм підготовки студентів до виховної роботи в школі чільне місце займає педагогічна практика в літній період. Це перші самостійні кроки в житті майбутнього вчителя. Вони вимагають мобілізації всіх отриманих у вищому педагогічному навчальному закладі психолого-педагогічних знань, особистої високої відповідальності та особливої добросовісності. Відтак підготовка до такого виду практики повинна носити системний характер. До складових системи підготовки майбутніх учителів до роботи з дітьми в літній період належать: - теоретична підготовка (лекції, семінарські заняття); - практична підготовка (сюжетно-рольові ігри, нетрадиційні форми виховного впливу); - проведення інструктивно-методичного збору; - усесторонній та глибокий аналіз узагальнених результатів літньої педагогічної практики. Підготовка до літньої педагогічної практики проводиться згідно з програмою, розрахована на 22 академічні години. Обов'язковим є підведення підсумків літньої педагогічної практики, які проводяться на всіх факультетах у вересні.
     В езультаті вивчення дисципліни студенти повинні
Знати:
- роль і місце літнього відпочинку в системі виховання школярів;
- специфіку педагогічної діяльності в ЛОТ;
- передумови розвитку особистісних якостей дитини в тимчасовому колективі ЛОТ;
- педагогічні чинники розуміння особистості дитини;
- значення фізичного виховання у літньому оздоровчому таборі;
- технологію організації колективних творчих справ з національного виховання в ЛОТ
Вміти:
- визначати місце літнього відпочинку в системі виховання школярів;
- окреслювати провідні чинники педагогічної діяльності в ЛОТ;
- конкретизувати передумови розвитку особистісних якостей дитини в тимчасовому колективі ЛОТ;
- узагальнювати педагогічні чинники розуміння особистості дитини;
- здійснювати організацію колективних творчих справ з різних напрямів виховання;
- визначати вимоги до працівників літнього дитячого оздоровчого табору;
- узагальнювати структуру особистого плану роботи педагога-організатора;
- окреслювати періоди розвитку колективу в літньому оздоровчому таборі;
- дотримуватись вимог до організації й методики проведення фізкультурної роботи;
- виявляти роль і місце спортивно-масової роботи в літніх таборах у системі виховання школярів;
- визначати основні чинники проведення масових і групових виховних заходів з використанням українських народних ігор в умовах табірної зміни.
 
Проаграма навчальної дисципліни

Тематика семінарських занять 
 
Програмові вимоги
 
Рекомендована література
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту