Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Теорія і методика співпраці ДНЗ з родиноюМета навчальної дисципліни полягає в усвідомленні майбутніми фахівцями дошкільної царини важливості соціальної ролі сім’ї, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної сім’ї; розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, змістом освітніх програм, щодо ефективної взаємодії ДНЗ й родин вихованців. Виклад матеріалу ґрунтується на
інтерактивних підходах до оволодіння знаннями. Поряд із розглядом теоретичних
питань впроваджуються семінарсько-практичні заняття і самостійні види
навчальної діяльності студентів, які сприяють раціональному вивченню програмового
матеріалу, підвищують ступінь самостійності, методичну підготовку, розвивають
інтерес до науково-дослідної роботи. Завдання навчальної дисципліни. У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - виховні традиції української родини; - умови і фактори родинного виховання; - практичну значущість співпраці педагогічного колективу
ДНЗ з сім’ями вихованців; - особливості традиційних і нетрадиційних форм співпраці
вихователя з батьками вихованця; - визначення і класифікацію основних форм організації
просвітницької роботи; - основні групи методів діагностування родини і передумови
їх використання; - провідні чинники соціально-педагогічної допомоги сім’ям
вихованців ДНЗ; - методи і засоби підвищення педагогічної культури батьків;
- передумови ефективної співпраці ДНЗ і родини у різних
напрямах виховання; - значення взаємодії ДНЗ і родини у підготовці дитини до
школи. вміти - кваліфіковано вживати педагогічну термінологію; - виявляти проблеми сучасного родинного виховання, які
потребують дослідження й вдосконалення; - формулювати мету й завдання співпраці дошкільного
навчального закладу з сім’ями вихованців; - ланувати й організовувати просвітницьку діяльність в
осередку дошкільного навчального закладу; - застосовувати різноманітні методи і засоби співпраці з
батьками вихованців; - організовувати співпрацю з родиною у різних напрямах
виховання; - діагностувати різні аспекти родинного життя й
опрацьовувати дослідницький матеріал; - добирати і використовувати новітні методики взаємодії з
родинами вихованців ДНЗ. Програма навчальної дисципліни Тематика семінарських занять Програмові вимоги х навчальної дисципліни Рекомендована література |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|