Четвер, 16.05.2024, 18:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт кандидата педагогічних наук, доктора філософії, доцента Лаппо Віолетти Валеріївни
викладача кафедри педагогіки і психології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Теорія і методика співпраці ДНЗ з родиною


  Мета навчальної дисципліни полягає в усвідомленні майбутніми фахівцями дошкільної царини важливості соціальної ролі сім’ї, особливості співпраці сімейного і суспільного дошкільного виховання, знайомство їх з видами, особливостями, функціями сучасної сім’ї; розкриття змісту основних форм співпраці з родиною, знайомство з особливостями, сучасними тенденціями розвитку сімейного виховання, змістом освітніх програм, щодо ефективної взаємодії ДНЗ й родин вихованців.

Виклад матеріалу ґрунтується на інтерактивних підходах до оволодіння знаннями. Поряд із розглядом теоретичних питань впроваджуються семінарсько-практичні заняття і самостійні види навчальної діяльності студентів, які сприяють раціональному вивченню програмового матеріалу, підвищують ступінь самостійності, методичну підготовку, розвивають інтерес до науково-дослідної роботи.

Завдання навчальної дисципліни.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-    виховні традиції української родини;

-   умови і фактори родинного виховання;

-   практичну значущість співпраці педагогічного колективу ДНЗ з сім’ями вихованців;

-  особливості традиційних і нетрадиційних форм співпраці вихователя з батьками вихованця; 

-   визначення і класифікацію основних форм організації просвітницької роботи;

-   основні групи методів діагностування родини і передумови їх використання; 

-   провідні чинники соціально-педагогічної допомоги сім’ям вихованців ДНЗ;

-   методи і засоби підвищення педагогічної культури батьків;

-   передумови ефективної співпраці ДНЗ і родини у різних напрямах виховання;

-   значення взаємодії ДНЗ і родини у підготовці дитини до школи.

вміти

-      кваліфіковано вживати педагогічну термінологію;

-  виявляти проблеми сучасного родинного виховання, які потребують дослідження й вдосконалення;

-  формулювати мету й завдання співпраці дошкільного навчального закладу з сім’ями вихованців;

-   ланувати й організовувати просвітницьку діяльність в осередку дошкільного навчального закладу;

-     застосовувати різноманітні методи і засоби співпраці з батьками вихованців;

-     організовувати співпрацю з родиною у різних напрямах виховання;

-     діагностувати різні аспекти родинного життя й опрацьовувати дослідницький матеріал;

-     добирати і використовувати новітні методики взаємодії з родинами вихованців ДНЗ.



Програма навчальної дисципліни

Тематика семінарських занять 

Програмові вимоги х навчальної дисципліни

Рекомендована література

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту