Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Педагогічні технології в початковій школіКурс «Педагогічні
технології в початковій школі» покликаний слугувати поглибленню і розширенню
професійної підготовки спеціалістів у галузі початкової освіти, становленню
творчої індивідуальності вчителя початкових класів, що розвивається і
формується в умовах альтернативної освіти, змісту і технології навчання і
виховання. Необхідно навчити майбутніх учителів початкових класів орієнтуватися
в системах, технологіях, методиках, несхожих одна на одну, адекватно оцінити
їх, зробити правильний вибір на шляху впровадження педагогічних технологій у
навчальний процес початкової школи. Завдання навчальної дисципліни. Завдання вивчення
дисципліни полягає у допомозі майбутнім вчителям зорієнтуватися в концептуальних та
теоретичних положеннях педагогічних технологій, сформувати готовність до
впровадження сучасних технологій у практику початкової школи. У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати -
місце педагогічних технологій у системі сучасної освіти; -
наукове підґрунтя формування педагогічних технологій; -
різновиди педагогічних технологій в осередку початкової
школи; -
особистісно орієнтовані технології початкової школи; -
прийоми організації співробітництва на уроці. -
принципи моделювання педагогічних технологій; -
способи конструювання педагогічних технологій для
початкової школи; -
особливості альтернативних технологій педагогічної
царини; -
визначальні риси педагогічних технологій початкової
школи; -
передумови залучення педагогічних процес початкової
школи; -
способи активізації передового педагогічного досвіду в
освітній практиці; вміти -
фахово визначати особливості провідних педагогічних
технологій; -
розрізняти традиційні та альтернативні педагогічні
технології; -
опрацьовувати інформаційні джерела з питань педагогічних
інновацій; -
виявляти ефективні педагогічні технології для розв’язання
освітніх проблем початкової школи; -
впроваджувати педагогічні технології у освітній процес
початкової школи. -
орієнтуватись у різновидах новітніх педагогічних
технологіях; -
застосувати на практиці елементи педагогічної
творчості, самостійності, дослідницької діяльності. -
узгоджувати традиційні й інноваційні освітні технології; -
передбачати результати впровадження педагогічних
технологій у освітній процес. Програма навчальної дисципліни Тематика семінарських занять Програмові вимоги х навчальної дисципліни Рекомендована література |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|