Четвер, 16.05.2024, 14:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт кандидата педагогічних наук, доктора філософії, доцента Лаппо Віолетти Валеріївни
викладача кафедри педагогіки і психології Коломийського інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Педагогічні технології в початковій школі


Курс «Педагогічні технології в початковій школі» покликаний слугувати поглибленню і розширенню професійної підготовки спеціалістів у галузі початкової освіти, становленню творчої індивідуальності вчителя початкових класів, що розвивається і формується в умовах альтернативної освіти, змісту і технології навчання і виховання. Необхідно навчити майбутніх учителів початкових класів орієнтуватися в системах, технологіях, методиках, несхожих одна на одну, адекватно оцінити їх, зробити правильний вибір на шляху впровадження педагогічних технологій у навчальний процес початкової школи.

  

Завдання навчальної дисципліни.

Завдання вивчення дисципліни полягає у допомозі майбутнім вчителям  зорієнтуватися в концептуальних та теоретичних положеннях педагогічних технологій, сформувати готовність до впровадження сучасних технологій у практику початкової школи. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати

-       місце педагогічних технологій у системі сучасної освіти;

-       наукове підґрунтя формування педагогічних технологій;

-       різновиди педагогічних технологій в осередку початкової школи;

-       особистісно орієнтовані технології початкової школи;

-       прийоми організації співробітництва на уроці.

-       принципи моделювання педагогічних технологій;

-       способи конструювання педагогічних технологій для початкової школи;

-       особливості альтернативних технологій педагогічної царини;

-       визначальні риси педагогічних технологій початкової школи;

-       передумови залучення педагогічних процес початкової школи;

-       способи активізації передового педагогічного досвіду в освітній практиці; 

вміти

-       фахово визначати особливості провідних педагогічних технологій;

-       розрізняти традиційні та альтернативні педагогічні технології;

-       опрацьовувати інформаційні джерела з питань педагогічних інновацій;

-       виявляти ефективні педагогічні технології для розв’язання освітніх проблем початкової школи;

-       впроваджувати педагогічні технології у освітній процес початкової школи.

-       орієнтуватись у різновидах новітніх педагогічних технологіях; 

-       застосувати на практиці елементи педагогічної творчості,  самостійності, дослідницької діяльності.

-       узгоджувати традиційні й інноваційні освітні технології;

-       передбачати результати впровадження педагогічних технологій у освітній процес.



Програма навчальної дисципліни

Тематика семінарських занять 
 
Програмові вимоги х навчальної дисципліни
 
Рекомендована література
 
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту